luni, 1 august 2011

Cui ii pasa de Romania?

La ambasada din Helsinki, am fost refuzat mai mult decat categoric.... Cucoana care era sefa pe acolo aproape ca a tipat la mine ....-Nu punem stampile decat pe acte oficiale!
-Dar, uitati, celelalte ambasade , pe unde am mai trecut, mi-au pus stampila!Aici aveti o alta politica?
-NU TE POT AJUTA! LA REVEDERE!
Am nevoie de stampile nu pentru a mi se confirma cine stie ce record, ci pentru ca cine stie pe unde, voi avea nevoie sa-mi justific prezenta mea acolo...
Apelez la ambasade pentru ca in inima mea mai este o farama din logo ul meu din turul oraselor din Romania I.M CRAZY BECAUSE I LOVE THIS COUNTRY!
Pe unde trec observ reactiile la celorlalti cand le spun ca sunt roman...ar trebui sa-mi fie rusine? - Nu, eu fac lobby pentru Romania, vreau sa arat cat mai multor tari, ca in Romania sunt si altfel de oameni....cu preocupari oneste, oameni cu vise si realizari la fel ca cei din Olanda sau Insulele Feroe...Le mai spun despre marii nostri inaintasi, ce au facut ca numele de Romania sa nu dispara, le sun de Nadia , de Ilie Nastase, de Hagi si de olimpicii nostri care i-au premii an de an...
Si pentru ce?
Pentru ca la ambasada Romaniei, de oriunde o fi ea, sa fiu tratat ca un infractor? Mi s-a cerut pasaportul si am fost verificat si la Luxembourg, dar pana la urma mi s-a pus o amarata de stampila....Am inteles ...caietul meu era gol atunci...dar acum?Nici nu s-a uitat sa vada ca celelalte ambasade au pus stampila!
Renunt la ambasade si ma ca pe ele...Niste putori care stau toata ziua si cand te duci la ei sa vezi ce ocupati sunt...Inteleg pe aia din Paris , Roma sau Madrid, unde sunt multi romani dar la Helsinki...
Reformulez...cand am facut turul oraselor din Romania , am spus ca sunt nebun pentru ca imi iubesc tara...reformulez....SUNT NEBUN PENTRU CA AM IUBIT ACEASTA TARA! Acum o urasc....Si asta in mmaaaaaaaaaare parte datorita functionarilor ambasadelor...
Credeam ca misiunea lor in alta tara e mai nobila...M-am inselat!
Ceva asemanator mi s-a intamplat si in turul oraselor....Un primar a spus ca el nu pune stampila ca nu e obligat de nimeni...el nu-si vede capul de problemele cetatenilor orasului respectiv, nu e obligat sa munceasca si pentru altii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu