miercuri, 24 august 2011

DESPRE ROMANIA

La Varsovia am intalnit o femeie ce m-a invitat la ea acasa....
Nu va ganditi la prostii... Femeia a batut drumul de la Varsovia la Santiago de Compostela, la locul de pelerinaj CAMINO ...Aproape 4000 de kilometri...!Stie ce inseamna a fi globtrotter...
Partea cea mai interesanta e ca impreuna cu alte doua femei, planuieste pentru 2013, nu stiu de ce atunci, o calatorie pe jos spre Bankok, prin India cu ajutorul a trei magarusi....Mi-a propus sa vin si eu...si glumind am intrebat daca are nevoie de al patrulea magarus...!
Grupul pare sa fie complet cu un barbat...
Si apoi, cand voi fi in Spania si voi trece Gibraltarul spre Africa, vrea sa ma insoteasca...dupa calculele mele ...undeva prin ianuarie si pana la primavara...
Stand si povestind....I-am spus ca stiu ca polonia a avut un Papa, stiu de Chopin, de Maria Sclodovska Curie, Leg Walesa, Roman Polanski si altii...
mi-a spus ca ii e rusine dar nu stie de Romania decat de Ceausescu...
I-am raspuns ca stie mai mult , dar nu face legatura...Apoi am cautat pe Youtube si am gasit OZON cu Dragostea din tei...numa numa iei... auzise!
Apoi i-am adus aminte de Nadia Comaneci... Am cautat pe youtube din nou si am gasit pe Gheorghe Zamfir cu El condor pasa....Ce credeti... a adus un CD cu Gheorghe Zamfir! Nu stia ca e roman...I-am adus aminte de Dracula si i-am povestit de Vlad Tepes apropo de cand s-a infiintat Bucurestiul... Apoi l-am pus pe Justin Ianau sa-i cante, si pe Costel Busuioc si pe Petruta Krupper... Stia....!
-Atunci de ce spui ca nu stii de Romania?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu